خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس جهاد اجتماعی شهری را یکی از رویکردهای بسیج دانشجویی استان فارس عنوان کرد و گفت: این رویکرد با هدف کاهش رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز با اشاره به انتظارات از مجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه، بر تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم دانشجویان بسیجی و انقلابی ارتقای سطح علمی، تحصیلات و پیشرفت در این زمینه باشد و مدارج پیشرفت و ترقی را به سرعت طی کنند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی پرچمدار فعالیت‌های دانشجویی باشد، بر جذب، نگاه حداکثری و توسعه مخاطبان تاکید کرد و افزود: دانشجویان بسیجی طوری عمل کنند که بسیج دانشجویی مثل چتری برای سایر تشکل‌ها باشد چراکه هرکس دل در گروه نظام، دغدغه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دارد، بسیجی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه این بسیج متعلق به همگان است و بسیج دانشجویی نباید مثل شرکت خصوصی اداره شود عنوان کرد: بسیج دانشجویی برای فعالیت سلائق مختلف سیاسی بستر ایجاد کرده است و در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، جهادی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی و غیره فعالیت می‌کند.

قزل‌سفلی با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه بستر نقش‌آفرینی تخصصی را برای دانشجویان فراهم کند.

وی با اشاره به صنعت، کشاورزی، سلامت و گردشگری به عنوان مسائل بومی استان فارس و برنامه‌های بسیج دانشجویی در این زمینه بر نقش‌آفرینی دانشگاه صنعتی و دانشجویان آن در حوزه صنعت استان تاکید و تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان فارس در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدام به راه‌اندازی قرارگاه شهید احمدی روشن کرده و در این راستا نیز اقدامات عملیاتی انجام داده است که در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه نیز می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه این تشکل دانشجویی در مسائل دانشگاهی خود را مددکار دانشگاه می‌داند، بر تعامل سازنده با مسئولان دانشگاهی و مطالبه‌گری تخصصی تاکید کرد و گفت: تعامل با مسئولان دانشگاهی نباید مانع مطالبه‌گری، پرسشگری، نقد عالمانه، منصفانه و سازنده دانشجویان بسیجی و انقلابی شود.

قزل‌سفلی جهاد اجتماعی شهری را یکی دیگر از رویکردهای بسیج دانشجویی استان فارس عنوان و خاطرنشان کرد: برای کاهش رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم که در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز نیز در عرصه حرکت‌های جهادی اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی موضوع پیش‌روندگی را در تشکیلات خود دنبال کنند افزود: تشکیلات باید تربیتی بوده و اخلاق و معنویت نیز مهمترین اولویت در کارها باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مباحث مهارتی، تشکیلاتی و تربیتی از فعالیت‌های همیشگی دانشجویی باشد گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه نباید فقط حضور داشته باشد بلکه باید ظهور داشته باشد.

قزل سفلی با تاکید بر عدم انفعال دانشجویان بسیجی و انقلابی گفت: دانشجوی بسیجی و انقلابی باید صاحب فکر و تحلیل باشد و جنبه فکری خود را تقویت کند.

وی، مواجهه تخصصی با مسائل را یکی دیگر رویکردهای بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: به مسائل و مشکلات نباید از دریچه سیاسی نگاه کرد بلکه باید آنها را با نگاه تخصصی و علمی بررسی و بیان کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر استفاده از ظرفیت خوابگاه‌ها و هیئت‌های دانشجویی، تشکل‌ها و اساتید ارزشی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها