خبرهای داغ:
نویسنده و کارگردان تئاتر استان فارس از اجرای تئاتر خیابانی « دربند» همزمان با هفته عفاف و حجاب در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۵۹۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

بهرام میرزایی با بیان اینکه تئاتر خیابانی برای بیان مسائل روزمره اجتماعی و اخلاقی شیوه مناسب‌تری از تئاتر صحنه‌ای است، اظهارداشت: تئاتر خیابانی به دلیل ارتباط با عامه مردم شیوه مناسب‌تری برای بیان مسائل اجتماعی و اخلاقی است به همین دلیل همزمان با هفته عفاف و حجاب تئاتر خیابانی « دربند» با موضوع عفاف و حجاب در شیراز اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ارائه محتوای بسیار غنی و ناب اسلامی در قالب‌های جذاب و هنری است، گفت: یکی از این موضوعات عفاف و حجاب است که دلایل عقلی و نقلی کاملا روشنی در مورد آن موجود است اما عدم کار جدی و ارائه نامناسب آن سبب شده است که این امر در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گیرد. 

کارگردان و نویسنده تئاتر استان فارس افزود: این نمایش خیابانی که آغاز اجرای آن در هفته عفاف و حجاب است، در مکان‌های پرتردد اجرا و تلاش می‌شود در روزهای تحصیل نیز در مدارس دخترانه نیز اجرا شود.

میرزایی بیان کرد: نمایش «در بند» قصه روز جامعه درباره آزادی‌های اجتماعی و در لایه بعدی واکاوی بحث حجاب است به عبارتی در این نمایش درگیری نماینده نسل سنتی جامعه با جوانان و عدم درک متقابل میان آنها نشان داده می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه این نمایش  از 17 تیرماه به مدت یک هفته در اماکن تفریحی، پارک‌ها و محیط‌های بزرگ تجاری اجرا می‌شود، عنوان کرد: مهدی هاشمی شیرازی، رسول اسد سنگابی، خاطره تندرو، زهرا پارسایی، یونس ظهیری، علیرضا میرزایی، علی حیاتی، زهرا بشارتی بازیگران این نمایش هستند و  این نمایش با مشارکت و تهیه‌کنندگی فاطمه شعبانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بقیه الله شیراز اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها