همایش علمی تخصصی محدود از سوی معاونت دانش و پژوهش سپاه چهارمحال و بختیاری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۹۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدام به فعالیت های پژوهشی در زمینه های علمی مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر نموده است.

سرهنگ دوم پاسدار قربانی، افزود: این همایش با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با حضور صاحبان مقالات ارائه شده به دبیرخانه دانش و پژوهش برگزار شد.

قربانی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت به مدت دوماه فراخوان و گردآوری مقالات انجام شد که تعداد 45مقاله به دبیرخانه همایش رسید و در این برنامه از 6عنوان برتر مقالات رسیده تجلیل گردید.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) گفت: این مقالات از سوی پایوران سپاه، بسیجیان و نیروهای وظیفه ارائه شد، که تعداد 24 مقاله را برادران و 21 مقاله دیگر را خواهران به دبیرخانه همایش ارائه داده اند.

وی عنوان کرد: مقالات راه یافته به مدت یک هفته با حضور اساتید مجرب دانشگاه بررسی شدند، که از این بین 6 مقاله حائز مقام برتر گردیدند.

شایان ذکر است: مقاله دکتر احمدرضا بسیج، با موضوع "بررسی مبانی امربه معروف و نهی از منکر از منظر عقل" ، مقاله خانم صفی خانی با عنوان "موانع پذیرش امربه معروف و نهی از منکر " و مقاله خانم مریم سبزوار با موضوع "امربه معروف و نهی از منکر در ایجاد عدالت اجتماعی" از مقالات برتر این همایش بودند.

گفتنی است: سرهنگ پاسدار موسی عسکری با پرداختن به بررسی نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت در احیای امربه معروف و نهی ازمنکر ، خانم محمدی با ارائه مقاله امربه معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح و خانم کیانی با ارائه مقاله ای تحت عنوان بررسی نقش روحانیون در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توانستند عناوین برتر مقالات ارائه شده به این همایش را به دست آورند.

ارسال نظرات