خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

اعتیاد سرمایه های جامعه را هدف قرار می دهد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: آسیب هایی چون افزایش طلاق، سرقت و بزهکاری، افزایش آمار کودکان کار و خیابانی از آسیب های جدی است که بعد از اعتیاد به میان می آید.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

حجت الاسلام عباس نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در خصوص اعتیاد و تاثیر آن بر بنیان خانواده ابراز کرد: موضوع اعتیاد و مواد مخدر یکی از جدی ترین آسیب های اجتماعی است که جامعه ما امروز با آن مواجه است.

وی مواد مخدر را یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی کشور دانسته و تصریح کرد: ما در گذشته هم شاهد مصرف مواد مخدر بوده ایم ولی امروز میزان مبتلایان به این آسیب مشهودتر بوده و این یکی از راه های هجمه فرهنگی دشمن است.

نظری افزود: دشمن می خواهد از طریق مواد مخدر و شیوع آن در جامعه و خانواده بنیاد این دو نهاد را سست کند که این مورد اسیب های دیگری را نیز در پی دارد.

این مسئول تصریح کرد: آسیب هایی چون افزایش طلاق، سرقت و بزهکاری، افزایش آمار کودکان کار و خیابانی از آسیب های جدی است که بعد از اعتیاد به میان می آید.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: یکی از مسائل نگران کننده در این موضوع آن است که سست اندیشی را به همراه دارد، جوانی که باید در پی پیشرفت و صنعت باشد سست عنصر و بی هویت می شود و به سمت تباهی حرکت می کند.

وی ادامه داد: جوانی که می تواند مایه سربلندی اجتماع باشد مسیر اشتباه را در پیش می گیرد و آسیب جدی به جوانان که سرمایه های واقعی کشور هستند وارد می آید.

نظری اذعان کرد: در جنگ سخت ما با تعداد مشخصی از ادوات و تجهیزات نظامی روبه رو هستیم ولی در هجمه فرهنگی مرزی برای تهاجم وجود ندارد و کل جامعه، خانواده ها و کشور را نشانه می رود.

این مسئول به گفته یکی از سران استکبار اشاره کرد که بیان کرده است:  برای به زانو در آوردن ایران باید خانواده ها را هدف قرار داد و اعتیاد یکی از اصلی ترین حربه ها است.

این فعال فرهنگی به لزوم همکاری همه مردم و نهادها اشاره کرد و گفت : دشمن تنها به یک جبهه و یک موضوع بسنده نکرده است لذا نباید همه انتظارها از دولت یا نیروی انتظامی باشد.

نظری در خاتمه گفت: مواد مخدر مانند ماهواره بسیاری از خانواده ها را درگیر خود کرده است و همه باید با تمام توان با این موضوع مقابله کنند.

وی در پایان از تمام معلمین، اساتید، فعالین فرهنگی، روحانیون و خانواده های آگاه دعوت کرد تا تمام تلاش خود را برای مقابله با بلای خانمان بر انداز اعتیاد به کار گیرند تا جامعه ای سالم را به آیندگان این مرز و بوم تقدیم نماییم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار