سرهنگ پاسدرا علی فتح مولایی، گفت: 12 واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر350میلیون تومان برای نیازمندان مرزنشین ساخته می شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۰۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، از طرح محرومیت زدایی مرزبانان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در شهرستان آبادان منطقه اروندکنار بخش منیوحی بازدید کرد.

در این بازدید، فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام ) با اشاره به حضور مقتدرانه مرزبانان این یگان در منطقه جنوب غرب و حراست از مرزهای آبی و خاکی کشور از سال 1394 ، گزارشی مبسوطی از خدمات محرومیت زدایی در این نقطه از میهن اسلامی ارائه کرد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص بکارگیری ارزشهای اسلامی و انقلابی برای محرومیت زدایی از مناطق مرزی و حمایت بی دریغ از ساکنان این مسئله بعنوان اولویت بعدی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در نظر گرفته شده است.

وی، افزود: هم اکنون در حال ساخت 12 واحد مسکونی 50تا 80متری ویژه افراد کم بضاعت و زنان خود سرپرست هستیم که می تواند مرهمی کوچک و التیامی برزخم های افراد مستضعف و قشر آسیب پذیر ومرزنشینان باشد.

سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی خاطرنشان کرد: این طرحها با کمک اولیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد و با هدایت و انجام امورات توسط کارکنان رسمی و وظیفه این تیپ و صرف هزینه بیش از 350میلیون تومان در روستاهای بخش منیوحی از اوایل سال جاری شروع بکار شده است.

وی، افزود: تا الان بیش از 75 درصد از بناها در کل ساخته و فقط ظریف کاری داخلی شامل مفروش کردن کف با موزاییک و سفیدکاری دیواره ها و سرامیک کاری و تجهیز آشپزخانه مانده است که انشاءالله تا 31 شهریور و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس افتتاح و تحویل این افراد خواهد شد.

مولایی، در ادامه با اشاره به اهداف بلند سپاه در طرحهای اقتصادی، نظامی و محرومیت زدایی، تصریح کرد: سپاه در هر جا و هر ماموریتی که وظیفه ایجاب می کرده است حاضر شده و بدون هیچ چشمداشتی صد درصد وظایف رابه نحواحسن انجام داده؛ زیرا دراین مسیر پیرو امر رهبری و مزین به اخلاق و ارزشهای اسلامی است.

وی، تأکید کرد: در انجام مأموریت های محوله و امور محرومیت زدایی و مردم یاری از سوی سپاه ، بهره و سود سازمانی و تشکیلاتی و فردی راه ندارد و فقط و فقط در پایان کار اشک شوق چشمان مادر چند فرزند یتیم و بی سرپرست می تواند جوابگوی تمام تلاشها و مجاهدت های شبانه روزی سپاهیان اسلام شود.

ارسال نظرات