تئاتر خیابانی دختر کبریت فروش در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه از اجرای تئاتر خیابانی دختر کبریت فروش در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۹۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شهلا مژده گفت : در راستای مبارزه با مواد مخدر  تئاتر خیابانی دختر کبریت فروش با هنرمندی جوانان شهرستان قروه برگزار می شود .

وی افزود:اجرای نمایش خیابانی دختر کبریت فروش با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با مواد مخدر در شهرستان قروه کلید خورده است که در روز پنج شنبه نیز همزمان با پیاده روی مسئولین ادارات به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در جوار مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این مطلب گفت:: موسی هدایتی به عنوان کارگردان این نمایش همراه با تیم هنری خود در طول این هفته نسبت به اجرای نمایش خیابانی در سطح شهرستان قروه اقدام نموده است که در پارک رضوان روز سه شنبه نخستین نمایش گروه به اجرا در آمد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه خاطر نشان کرد: حمایت از هنرمندان در اولویت برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و در این راستا نمایش های خیابانی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

 

در ادامه موسی هدایتی کارگردان نمایش خیابانی دختر کبریت فروش نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایش با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هنرمندی بازیگران قروه ای آماده شده است که امیدواریم مردم با حمایت خود از اجرای نمایش در دلگرمی بیش از پیش بازیگران اثرگذار باشند.

 

وی افزود: گروه های هنری در سطح شهرستان قروه نیازمند حمایت جدی مسئولین هستند و باید این حمایت به صورت همه جانبه باشد.

 

هدایتی ادامه داد: زبان هنر گویا ترین زبان ها برای بیان آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آنها و نیز آگاه سازی مردم می باشد که باید زمینه لازم برای بسط و گسترش آن فراهم شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات