فرماندار بجستان:

انقلاب ما برای حفظ و ترویج عفاف و حجاب بود

فرماندار بجستان گفت: ما برای حفظ و ترویج عفاف و حجاب انقلاب کرده‌ایم ولی متاسفانه امروزه با وجود امکانات ارتباطی از جمله ماهواره ها و رسانه ها زمینه فرهنگ غرب گرایی و مدگرایی در زندگی روزمره ما فراهم شده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۵۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرماندار بجستان در نشست اعضای کمیته تخصصی عفاف و حجاب که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بجستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته "عفاف و حجاب" و یاد شهدای مسجد گوهرشاد، به تاکیدات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و سبک زندگی اسلامی پرداخت و اظهار کرد: جایگاه زن ایرانی از دوران قبل از اسلام که در آثار باستانی هم نمایان است یک چهره عفیف و با حجاب است که از آراستگی خاصی برخوردار بوده است.
حسین ابراهیمی مسئله حجاب را یک مسئله ظاهری و عفاف رامهمتر از حجاب دانست و افزود: ما برای حفظ و ترویج عفاف و حجاب انقلاب کرده‌ایم ولی متاسفانه امروزه با وجود امکانات ارتباطی از جمله ماهواره ها و رسانه ها زمینه فرهنگ غرب گرایی و مدگرایی در زندگی روزمره ما فراهم شده است.
ابراهیمی با اذعان به اینکه همواره باید حضرت زهرا (س) و زینب (س) را بعنوان الگوی واقعی عفاف و حجاب قرار داده و از ایشان تبعیت نماییم ، تصریح کرد : ارزش های والای انسانی و اسلامی با پیاده کردن سیره ائمه اطهار در زندگیمان میسر میشود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بجستان مقوله عفاف و حجاب را زینت زن دانست و تصریح کرد: اگر بنای بر عفاف و حجاب باشد باید هر دوطیف زن و مرد آن را بپذیرند و تبدلیل به یک گفتمان شود و این هفته نمادی برای کل سال باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار