خبرهای داغ:
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان گفت:درراستای ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و آشنایی در پیشگیری ازآسیب های اجتماعی نمایشگاه عکس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به تعدادبیش از ۸۰اثر به مدت یک هفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هندیجان افتتاح وهمچنین با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان مسابقات نقاشی باموضوع آشنایی با خطرات ناشی ازانواع مواد مخدر با شرکت ۷۰نفرکودک ونوجوان هندیجان در کانون پرورشی برگزار و به تعدادی برگزیده ازاین مسابقه هدایایی اهداء خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۱۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
حسین پور دوستعلی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه  به خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نمایشگاه عکس هفته مبارزه با مواد مخدرتا کنون ۱۱بار به این مناسبت در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان با استقبال مردم ومسؤولان برگزار شده است.


وی افزود:مواد مخدر توسط بعضی از افراد سود جو با فرهنگ غربی که دارند قصد آسیب رساندن به کانون گرم خانواده های جامعه هستند که نقش والدین در کنترل و راهنمایی فرزندان خود در پیشگیری از خطرات مواد مخدر مهم وتأثیر گذار است.

وی بابیان مبارزه جدی از توزیع کنندگان مواد مخدر گفت:با یک عظم جدی وبا کمک همه مردم ومسؤولان جلوی این آسیب های اجتماعی مواد مخدر را باید گرفت  که دراین باره  از تلاش وپیگیرهای خالصانه نیروهای انتظامی وسپاه وبسیج و دستگاههای امنیتی و قضایی در مبارزه جدی با عوامل توزیع کننده مواد مخدر تقدیر وتشکر نمود.


پوردوستعلی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد:مواد مخدر موجب ناهنجاری در هر جامعه ای می شود ولی در کشور ایران اسلامی در جمع آوری مواد مخدر اقدامات خوب وتأثیرگذار برداشته شده که روزانه نیروهای امنیتی با افراد سود جو برای آرامش مردم وامنیت جامعه مبارزه واز جان خود گذشته اند تا جوانان ما گرفتار این بلای خانمان سوز مواد مخدر نشوند.


وی بااشاره به هوشیاری جوانان در پیشگیری از مواد مخدر بیان کرد:نوجوانان وجوانان جامعه می بایست مواظب باشند که در دام افراد فرصت طلب و فریب دهنده توزیع کننده مواد مخدر قرار نگیرند و همچنین مواد مخدر سن وسال نمی شناسد و جوانان هوشیار باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها