خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در دیدار با رئیس کل دادگستری بیان کرد: بسیج رسانه برای انعکاس حجم سنگین کارهایی که در دستگاه قضایی استان انجام می‌گیرد، آماده انعکاس و اطلاع‌رسانی با شیوه‌های جدید و جذاب است .
کد خبر: ۸۸۸۲۲۶۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت هفته قوه قضائیه، به همراه اعضای شورای همفکری بسیج رسانه و جمعی از فعالان رسانه ای استان ، با مدیرکل دادگستری استان قزوین در دادگستری دیدار کرد .

در این دیدار کشاورز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام دکتر بهشتی و جمعی از یاران باوفای انقلاب اسلامی از خدمات خالصانه و تلاشهای صادقانه کارکنان ارزشمند دستگاه قضا در استان قزوین تقدیر کرد .

این مسئول حوزه رسانه، ضمن بیان اهمیت تعامل هرچه بیشتر و نزدیکتر رسانه ها و دستگاه قضایی گفت : هر چقدر در حوزه مطبوعات و رسانه‌ها هزینه شود و دست اندرکاران این حوزه را یاری و حمایت کنیم ، می‌توانیم بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را کنترل کنیم و مطمئن هستیم با افزایش توان رسانه‌ای و توجه به هویت فرهنگی مردم که ریشه بسیار عمیقی در هویت دینی، ملی و انقلابی ما دارد می توانیم بر هر آسیبی بخصوص آسیب های اجتماعی که امروزه گریبان بخشی از خانواده های ما را گرفته است ، غلبه کنیم .

کشاورز با اشاره به برخی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضا گفت : عدالت قاطع، عدالت بی ملاحظه، عدالت فراگیر، عدالت امیدوار کننده، عدالتی که در آن افراد ضعیف و معمولی جامعه در مقابل قانون و معامله قانونی، با افراد مقتدر و قدرتمند یکسانند ، از ویژگی های قضاوت حضرت امیرالمومنین ( علیه السلام ) بود که این نوع قضاوت و دادرسی مورد انتظار رهبری و مردم است .

این فعال فرهنگی در پایان ضمن اشاره به لزوم تولید و نشر آثار هنری درباره‌ی حادثه‌ی هفتم تیر و کم کاری و قصور صورت گرفته در این زمینه طی سال های گذشته ، از آمادگی این مجموعه برای همکاری با دادگستری استان برای معرفی «شهید علی اکبر فلاح شورشانی» به عنوان شهیدی از دیار طارم سفلی قزوین ، خبر داد .

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها