خبرهای داغ:
طی جلسه کمیته حجاب و عفاف مقرر شد راهپیمایی عفاف و حجاب و نمایشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، پوشاک الگوهای حجاب برتر اسلامی و ایستگاه مشاوره در محل پارک معلم و… در ایام هفته عفاف و حجاب اقدام شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۲۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، جلسه مشترک ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و کارگروه عفاف و حجاب شهرستان با حضور محمود سلطانی معاون فرمانداری و ائمه جمعه شهرهای دولت آباد و خورزوق، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران عضو  در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز حمله مزدوران و عمال رضاخان به مردم بی دفاع معترض و متحصن در مسجد گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب مطالبی پیرامون شهدای امر به معروف، استحکام بنیان خانواده ایرانی – اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی و اجتماعی کردن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر ضرورت آموزش کودکان، نوجوانان، جوانان و دیگر گروه های سنی تأکید و در خصوص استفاده از فضای مجازی و تشکیل نمایشگاه های عرضه بسته های فرهنگی و معرفی الگوی حجاب برتر توضیحاتی ارائه کرد.

محمود سلطانی با تأکید بر برخورد ریشه ای با هجمه های فرهنگی علیه عفاف و حجاب خواستار اجرای برنامه های با محتوا و مستمر از سوی دستگاه ها و نهادهای متولی موضوع شد و اظهار کرد: مخاطبین را باید با روش ها و ابزارهای نوین همراه با نشاط اجتماعی و جذاب به طرف ارزش ها ی ایرانی- اسلامی جذب کرد.

امام جمعه دولت آباد در ادامه با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود و تخریب قبور ائمه بقیع گفت: حجاب از نگاه اسلام یک ارزش و کرامت برای زنان است و سبب مصونیت جامعه زنان از آسبیب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمود آبادی افزود: عفاف یک امر درونی است و نباید نگاه ابزاری به حجاب و عفاف داشت و با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی به خصوص در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی باید برای مقابله با این تهاجم های فرهنگی به صورت عمقی و دقیق کار کرد.

حجت الاسلام کتابچی امام ‌جمعه شهر خورزوق نیز در خصوص احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از ترویج وگسترش هرچه بیشتر عفاف و حجاب در شهرستان مطالبی ایراد کرد.

طی این جلسه مقرر شد راهپیمایی عفاف و حجاب ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه از محل میدان انقلاب دولت آباد به طرف امامزاده سید محمد و قبور مطهر شهدای گمنام شهر دولت آباد برگزار شود، همچنین نسبت به دایر کردن نمایشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، پوشاک الگوهای حجاب برتر اسلامی و ایستگاه مشاوره در محل پارک معلم و… در ایام هفته عفاف و حجاب اقدام شود.

اعلام مسیر راهپیمایی عفاف و حجاب در برخوار/برپایی نمایشگاه در هفته حجاب و عفاف

اعلام مسیر راهپیمایی عفاف و حجاب در برخوار/برپایی نمایشگاه در هفته حجاب و عفاف
ارسال نظرات
پر بیننده ها