مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه خبر داد

مشارکت 838 حامی در طرح های «اکرام» و «محسنین»/1401 خانواده زرندیه‌ای تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: تاکنون 838 حامی حمایت از 195 کودک مشمول طرح‌های «اکرام» و «محسنین » را در شهرستان زرندیه عهده‌دار هستند که به این منظور بیش از 750 میلیون ریال به حساب این کودکان واریز شده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۶۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه طرح "اکرام ایتام" طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست است، گفت: در این طرح حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به شماره حسابی که از سوی واحد اکرام شهرستان اعلام شده است واریز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه با مشارکت خیران دارای حامی هستند، افزود: طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده و همچنین فرزندان غیریتیم خانواده‌های محروم ایجاد شده است.

حافظ‌کمال ادامه داد: در سال جاری تاکنون 838 حامی حمایت از 195 کودک مشمول طرح‌های «اکرام» و «محسنین» را عهده‌دار و بیش از 750 میلیون ریال توسط این حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه از حمایت کمیته امداد این شهرستان از یک هزار و 401 خانواده خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر برخوداری این تعداد از خانواده‌های تحت حمایت از تمامی خدمات کمیته امداد، در سال جاری تاکنون بیش از دو میلیارد ریال نیز به عنوان کمک معیشت به حساب آنها واریز شده است.

وی درپایان ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران در همکاری با کمیته امداد ،گفت: این افراد با مشارکت خود در برنامه‌های خداپسندانه ضمن برخورداری از اجر و ثواب معنوی در تأمین بخشی از نیازهای افراد تحت حمایت و نیازمند سهیم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات