فرمانده سپاه دشتی:

سیاست آمریکا همواره یک بام و دو هوا بوده است

فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد، اظهار کرد:حمله به هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ در فضای جمهوری اسلامی یکی از بارزترین جنایات ضد بشری آمریکاست
کد خبر: ۸۸۸۲۱۳۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج ازدشتی، علی غضنفری با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: سیاست ضد حقوق بشر آمریکا همواره یک بام و دو هوا بوده است و کسی که خودش بیشترین جنایات را در خصوص بشیریت داشته است به هیچ وجه نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد.

وی با تاکید بر اینکه جنایات آمریکا در جهان و منطقه بخصوص کشور اسلامی ما بهترین ادعا در خصوص ضد حقوق بشر بودن آمریکاست، اظهار کرد: آمریکا از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون قریب به ۶۴ سال است که به کشورهای اسلامی ظلم می کند و حقوق ملت ما را پایمال کرده است.



غضنفری بیان کرد: آمریکای جنایتکار با این همه ظلم و ستم در دنیا نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد چون حمله به هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ در فضای جمهوری اسلامی یکی از بارزترین جنایات ضد بشری آمریکاست و هیچ گاه قابل اعتماد نبوده، نیست و نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ما قسم می خوریم که اجازه نخواهیم داد که راه و یاد شهدا فراموش شود و تلاش داریم تا هر ساله مراسمات باشکوه تر برگزار شود و مظلومیت شهدا پر رنگ تر نشان داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار