جلسه هماهنگی هفته عفاف وحجاب باحضورفرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی وحوزه خواهران درسپاه دشتی برگزار شد
کد خبر: ۸۸۸۲۱۳۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی ،فرمانده سپاه دشتی در جمع خواهران بسیج جامعه زنان این شهرستان گفت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده و ايجاد امنيت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش براي تعميق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومي و تحکيم بنيان خانواده خواهد شد که اين مهم در تمامي برنامه‌ها ديده شده است.

علی غضنفری با بیان اینکه اصلاح اخلاق اجتماعی در جامعه، رعایت کردن چند مورد کلیدی خواهد بود افزود: زیربناها در خانواده ، اجتماع ، مراکز آموزشی و محیط کار یکی از مواردی است که در این زمینه باید به آن اهمیت داد که باید از پایه و اساس اخلاق اجتماعی را در آنها نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه آفت ها و آسیب های اجتماعی را نیز باید در جامعه شناخت و در نظر گرفت گفت: راهکارها و عوامل برقراری در روابط اجتماعی که از آن به عنوان فرهنگ نیز می توان یاد کرد، باید در راستای حفظ ارزش ها و اصلاح اخلاق اجتماعی در جامعه باشد.در این همایش امام جمعه پاوه با اشاره به جایگاه زنان در جامعه اسلامی و با اشاره به آیه ای از قران کریم اظهار داشت: زنان در جامعه ما علاوه بر آنکه مادران و خواهران ما می باشند، لباس و مکمل مردان نیز محسوب هستند.

در ادامه احمدی جانشین سپاه دشتی افزود: پیامبر بزرگوار اسلام بر رعایت کردن حقوق زنان و مردان نسبت به یکدیگر امر فرموده است که زنان بر سر شما حق دارند و متقابلا مردان نیز بر آنها حق و حقوق دارند که نباید حقوق همدیگر را پایمال کنند.

وی با بیان اینکه عصر کنونی با وجود فتنه های متعدد عصر پیچیده ای است گفت: زنان در جامعه ها نقش بسزایی دارند اما در جامعه اسلامی که فرزندانمان را در حمایت از دین خدا پرورش می دهند، نقش اساسی تری دارند.

ارسال نظرات