خبرهای داغ:
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان

بنزین 'یورو 4' در 85 درصد از شهرهای اصفهان توزیع می شود

معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان گفت: اصفهان نخستین استان کشور است که 85 درصد از شهرهای آن از بنزین و نفت گاز با استاندارد 'یورو 4' استفاده می کنند
کد خبر: ۸۸۸۲۱۲۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فضل الله اکبری عصر روز دوشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس ناحیه نفت شهرستان اردستان در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: هم اکنون 100درصد از مصرف بنزین و نفت گاز کلانشهر اصفهان از استاندارد یورو 4 برخوردار است. 
وی با اشاره به وجود 157 جایگاه توزیع گاز سی ان جی در استان که 10 درصد کشور را شامل می شود، افزود: روزانه افزون بر 1.5میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف می شود که معادل 1.5 میلیون لیتر بنزین است. 
وی خاطرنشان کرد: 257 جایگاه توزیع سوخت در استان وجود دارد که 9 درصد از کل کشور را به خود اختصاص داده است و روزانه افزون بر 6 میلیون لیتر انواع بنزین در آنها توزیع می شود.
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اصفهان همچنین از تولید روزانه 14 میلیون لیتر نفت کوره در استان خبر داد و اظهار کرد: یک درصد از نفت کوره تولیدی در استان مصرف و بقیه به خارج از کشور صادر می شود. 
وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان هفت جایگاه توزیع سوخت نفت مایع و چهار جایگاه سی ان جی وجود دارد، گفت: در این شهرستان 32 مصرف کننده عمده فرآورده های نفتی مانند کارخانه سیمان که از نفت و گاز و نفت کوره تغذیه می کنند، وجود دارد . 
در این آئین علی جعفری منش بعنوان رئیس ناحیه نفت شهرستان اردستان معرفی و از خدمات پنج ساله حسین محمدی رئیس پیشین این ناحیه تقدیر شد.

ارسال نظرات