خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان خوی به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با ریاست دادگستری این شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزار ی بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهرستان خوی در این دیدار صمیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نكوداشت هفته قوه قضائیه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدمظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی با بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت مهم برخوردار است، خاطر نشان کرد:  تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در ادامه  ضمن تقدیر وتشکر از زحمات وتلاش های مجموعه ی دادگستری خوی بیان داشت: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه ی مارا در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.
رئيس دادگستري شهرستان خوی نیز در ابتدا ضمن خيرمقدم  با ارائه گزارشی از وضعیت دستگاه قضایی این شهرستان گفت: حفظ و ارتقای امنیت شهرستان با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مسئول حاصل می شود.
حسن زاده از تلاشها و فداکاریهای سپاه و بسیج تقدیر نمود و این نهاد مقدس را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می کند.
ارسال نظرات