حجت الاسلام محمد رستمی گفت: رزمندگان اسلام در مرزهای کشور عزیزمان با نثار بهترین موجودی خویش امنیت را به ارمغان می آورند.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۱۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در دیدار صمیمی با نیروهای گردان 301شهید درستی گفت: در مقابل ایثار و فداکاری های نیروهای جان برکف سپاه دیدار با آنان، کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.
حجت الاسلام محمد رستمی افزود: دلاورمردان و مرزبان سپاهی در کنار سایر برادران نظامی با حضور در مناطق مرزی و تحمل دوری از خانه و خانواده به ندای رهبری لبیک گفته و جانانه از آیین و میهن اسلامی دفاع می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان زمانی که دیدند نمی توانند از مرزها وارد این خاک مقدس که با خون هزاران جوان رشید اسلام گلگون کفن آبیاری شده است شوند سعی کردند از راه نفوذی و فریب وارد شوند اما در این رابطه هم با نیروهای  پایگاه های کاوه، محلات  و حوزه ه روبرو می شوند.
این مقام مسئول در دیداربا اعضای پایگاه شهید کاوه روستای کاپوت نیز این پایگاه ها را  طرحی در راستای ایجاد امنیت پایدار مردمی عنوان کرد و افزود: بحمدالله امروز فرزندان بومی این مرز و بوم در روستاهای مرزی با حضور در پایگاه های شهید کاوه خودشان امنیت منطقه را تامین می کنند.
وی همچنین ضمن دیدار و خوش و بش با فرمانده و شورای فرماندهی حوزه شهید چمران سکمن آباد هدف از سرکشی‌ها را ارتقاء برنامه‌های ابلاغی عنوان و گفت: این سرکشی‌ها باعث توانمندی و افزایش روحیه رده‌های مقاومت می‌شود. 
حجت الاسلام رستمی با اشاره به وجود اقوام مختلف در این منطقه از شهرستان خوی در مورد اهمیت وحدت در بین بسیجیان، رعایت اصول اخلاقی، آسیب شناسی های تربیتی، احترام به پدر و مادر، تکریم مردم و تقویت مباحث معنوی در بسیج  مطالبی سخن گفت.
وی در پایان  پس از شنیدن فعالیت های پایگاه و مشکلات بسیجیان ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و اعضای شورا توصیه های لازم را جهت پیشرفت پایگاه بیان نموده و نقاط ضعف و قوت را به آنان یادآوری کردند.
ارسال نظرات