مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت شهرستان بن گفت: صدها برجام هم نمی تواند جریان توحید با استکبار را سازش دهد.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۳۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن برگزار شد.

در این نشست مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت شهرستان بن، گفت: جریان توحید و استکبار هیچگاه در طول تاریخ با هم سازگار نبودند و من بعد هم نخواهند بود، حتی اگر صدها برجام توافق شود .

حجت الاسلام والمسلمین ناصری ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و گرامیداشت یاد علامه امینی (ره)صاحب الغدیر اظهار کرد: مبنای حقوق بشر از منظر دولت آمریکا تامین منافع خود و دشمنی با هر سیاستی که مانعی در جهت تامین این منافع باشد، است .

وی، تاکید کرد: دشمنی آمریکا با اسلام و بخصوص مکتب تشیع و انقلاب اسلامی ایران چیزی نیست جز اینکه اسلام و انقلاب اسلامی ایران مانع بزرگی در جهت نیل به اهداف پلید و استکباری آن است .

حجت الاسلام ناصری، به جنایات ضد بشری آمریکا در این هفته نسبت به ملت مظلوم ایران اسلامی اشاره نمود و گفت: بعد از حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، با بی شرمی تمام به فرمانده آن ناو مدال افتخار و شجاعت اعطاء کردند و این در حالی بود که برای سرپوش گذاشتن بر روی این جنایت هولناک اوایل توجیهات ضد و نقیضی به جامعه جهانی ارائه می کردند .

وی، با اشاره به دیگر جنایات آمریکایی ها در عرصه بین الملل و بویژه منطقه غرب آسیا، ریخته شدن خون هزاران کودک و زن و مردم بی گناه در کشورهای اسلامی از جمله؛ عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان و ... را نتیجه دخالت های آمریکا، دولتهای غربی و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در این نقطه از دنیا عنوان کرد.

ارسال نظرات