حجه الاسلام والمسلمین ستار علیزاده:

رهبر ما نائب امام زمان(عج) در زمان غیبت و حجت خدا در زمین است/ دفاع از ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است

خداوند متعال هیچ‌گاه زمین را خالی از حجت نگذاشته و در دوران غیبت امام عصر(عج) نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای این وظیفه خطیر الهی را برعهده دارد که همگان وظیفه داریم در مسیر اطاعت از ولی فقیه گام برداریم.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۱۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در مراسم دعوت سالانه امامزاده جعفر(ع) روستای سماکوش محله بندپی شرقی بابل اظهار کرد: یکی از خواسته‌های همه بشریت و علاقه‌مندان به دین و دیانت مسأله عاقبت به خیری است.

وی با بیان اینکه عاقبت به خیری با تلاش و حرکت و سعی است، اضافه کرد: اگر انسان عمر خود و زندگی دنیوی خودش را براساس مبانی قرآن و اهل بیت(ع) سازمان‌دهی نکند، عاقبت به خیر نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌ها در جوامع بشری، بیان کرد: انسان‌ها با گذشت زمان و در سایه‌سار تحولات و تطورات دچار تغییر می‌شوند و در طول تاریخ بشریت و اسلام افرادی وجود داشته که در ابتدا افراد صالحی نبودند ولی با گذشت زمان دچار تغییر شده و تبدیل به یک فرد صالح شدند و چه بسا افراد صالح، متدین و شایسته‌ای وجود داشته که با گذشت زمان و در سایه سار تحولات سیاسی و... دچار تغییر شده و تبدیل به یک فرد ناصالح شدند.

این مسؤول به ریزش‌ها و رویش‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رویش جوانان مؤمن و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی از برکات نظام است که در مقایسه با دیگر کشورها کم‌نظیر است.

علیزاده با تأکید بر اهمیت ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: خداوند متعال هیچ‌گاه زمین را خالی از حجت نگذاشته و در دوران غیبت امام عصر(عج) نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای این وظیفه خطیر الهی را برعهده دارد که همگان وظیفه داریم در مسیر اطاعت از ولی فقیه گام برداریم.

وی یادآور شد: استکبار جهانی درصدد تضعیف ولایت فقیه است چرا که دفاع از ولایت فقیه در واقع استمرار حرکت انبیا و اولیاء الهی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه مشروعیت ولایت فقیه به رأی مردم نیست، بلکه با رأی خداوند متعال است، اضافه کرد: امروز باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم و با تمام وجود از ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع  و حمایت کنیم.

این مسؤول با اشاره به نقش امامزادگان در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، ادامه داد: امامزادگان راه سعادت و عاقبت به خیری را به مردم نشان دادند و مردم را در مسیر آموزه‌های دینی، آموزه‌های  اسلام، قرآن و در مسیر مکتب نبوی، مکتب علوی، مکتب حسینی و مکتب مهدوی راهنمایی می‌کردند.

 مراسم دعوت سالانه امامزاده جعفر(ع) روستای سماکوش محله بندپی بابل همه ساله با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان و عاشقان خاندان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها