خبرهای داغ:

برگزاری طرح ولایت در کرمانشاه

مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: طرح ولایت استانی پنجم مردادماه امسال در دانشگاه آزاد با حضور 150دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۷۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام بدری در خصوص برگزاری طرح ولایت استانی امسال بسیج دانشجویی، اظهار داشت: امسال در این طرح 150دانشجوی بسیجی دختر و پسر شرکت دارند که از این تعداد 75 نفر از دانشجویان دختر و 75 دانشجویان پسر هستند.

 

وی با اشاره  به اینکه این طرح  پنجم مردادماه امسال در استان  به مدت 10 روز برگزار خواهد شد، افزود: در این طرح به دانشجویان مبانی اندیشه اسلامی آموزش داده می‌شود.

 

مدیریت تعلیم وتربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه بیان کرد: دانشجویان در این طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس به عنوان مسئول و عضو شورا در پایگاه و حوزه‌های بسیج دانشجویی و سرگروه های حلقه صالحین به فعالیت خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام بدری خاطرنشان کرد: این طرح در جهت تربیت نیروهای هم تراز انقلاب و همچنین آموزش دانشجویان به منظور پاسخگویی به شبهات برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دانشجویان که در طرح ولایت شرکت می‌کنند، با توجه به آموزش های مبانی اسلامی که می‌ببینند، توانایی این را پیدا می‌کنند که به شبهاتی که در زمینه توحید، معاد، نبوت، عدالت ، اصل وجود خدا و تفکرات امانیسمی وجود دارد پاسخ دهند.

مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه همچنین متذکر شد: برنامه‌هایی به صورت مستمر در طول سال تحصیلی در جهت طرح ولایت برای دانشجویان برگزار می‌کنیم که هم سطح علمی و مبانی اسلامی آنان ارتقا پیدا کند و هم آموزش‌های مبانی اسلامی طرح ولایت را فراموش نکنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به دیگر برنامه‌های تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سال  برگزاری نشستی با مربی و سرمربیان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی خواهیم داشت و در آن نشست از اساتید برتر در حوزه تعلیم و تربیت تقدیر می‌شود.

 

مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه تصریح کرد: در طول سال برنامه‌های متنوعی در زمینه تعلیم و تربیت برای دانشجویان برگزار می‌شود مانند امام پژوهی جهت آشنایی باسیره و اندیشه امام راحل، توانمند‌سازی مربی و مربیان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی و شناسایی و جذب دانشجویان به منظور مشارکت در حلقه‌های صالحین از جمله این برنامه‌ها است.

 

حجت الاسلام بدری در خصوص حلقه‌های صالحین، گفت: این حلقه‌ها هفته‌ای یکبار در مدت 45 دقیقه به صورت کاربردی در دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص تاثیرگذاری این حلقه‌ها، افزود: این حلقه‌ها تاثیرگذار است؛ چون که دانشجویان در فضای دوستانه نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف با سرگروه حلقه به راحتی بیان می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار