دیدار مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز با نماینده ولی فقیه در استان؛

حجت الاسلام والمسمین آل هاشم:تشکل های انقلابی در دانشگاه ها پایه های محکم دانشگاه هستند

مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۱۹۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی ، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  تبریز دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسمین آل هاشم با اشاره به اهمیت وجود بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اظهار داشت: این مجموعه و تشکیلات  همیشه ی تاریخ در دفاع از آرمانهای انقلاب پیشتاز بوده وخواهد بود. 

حجت السلام آل هاشم  وظیفه اصلی دانشجویان انقلابی را نخست درس خواندن ذکر کرده و خطاب به دانشجویان گفت : در کنار رسیدگی به درس هایتان حتما به مساله ی بصیرت افزایی خود و دوستان خود اهمیت بدهید ، چرا که بسیاری از آنهاییکه در فتنه88 در لبه پرتگاه قرار گرفتند و و اکثرا به پایین لغزیده و سقوط کردند از نبود بصیرت رنج می بردند.

حجت الاسلام آل هاشم ، تشکل های انقلابی در دانشگاه ها را پایه های محکم دانشگاه ها دانسته و خاطر نشان کردند : امروز دشمن دیگر متوسل به جنگ سخت نیست ، بلکه در میدانی سخت تر بر علیه ما می تازد و در طول زمان اثرات مخرب خود را روی جوانان می گذارد و به یکباره چشم باز می کنیم و می بینیم که در راستای به ثمر نشستن اهداف دشمن گام برداشته شده است.

در ابتدای این دیدار اکبرزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گزارش مختصری از وضعیت دانشگاه آزاد و بسیج دانشجویی ارائه نمود
ارسال نظرات
آخرین اخبار