ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت بسیج فریمان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) ناحیه فریمان اوقات فراغت را فرصت مناسبی برشمرد تا فرد خستگی کار روزانه را از تن خویش بیرون کند و با انگیزه بهتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۷۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰


به گزارش خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) ناحیه فریمان اظهارکرد: اوقات فراغت فرصت مناسبی را در اختیار انسان می گذارد تا خستگی کار روزانه را از تن خویش بیرون کند و با انگیزه بهتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

علی رحمانی‌زاده گفت: به همت پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهر فریمان کلاس های اوقات فراغت در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در رشته های متنوع قرآنی ، رزمی و ورزشی تدوین و برنامه ریزی شده است.

رحمانی زاده خاطرنشان کرد: اوقات فراغت به عنوان زیر مجموعه‏اى از زمان، داراى اهمیت و ارزش والایى است و باید براى آن برنامه‏ریزى درستى نماییم تا بتوانیم نهایت بهره‏ ورى و بازدهی مثبت را از آن داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به این که فرح و شادمانی، باعث بهجت و انبساط روح و وجد و نشاط می شودگفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۱۵ تیرماه به حوزه شهیدمحلاتی و پایگاه‌های مقاومت مساجد سطح شهر مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها