دانشجوی دانشگاه شمال آمل مطرح کرد:

مدعیان حقوق بشر ناقضان اصلی آن هستند

زهرا زارع میرک آباد با بیان اینکه کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند و خود را حامیان و مدافعان حقوق بشر م یدانند هیچگاه درس پارادکس یا متناقض نما را در مدارسشان نخوانده اند.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۲۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، زهرا زارع میرک آباد با بیان اینکه کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند و خود را حامیان و مدافعان حقوق بشر م یدانند هیچگاه درس پارادکس یا متناقض نما را در مدارسشان نخوانده اند، اظهار کرد: اگر می دانستند با داشتن نشان حقوق بشری، هرگز دست به چنین اقدامات غیر بشر دوستانه ای نمی زدند
دانشجوی کارشناسی رشته روانشناسی دانشگاه شمال آمل گفت: حمله ای که در آن صدها نفر بر اثر بمباران هسته ای به هیروشیما و ناکازاکی کشته شوند،جنگ خودخواهانه ای که در آن کودکان و نوزادان به علت فلسطینی بودنشان تکه تکه شوند،جز نقض این ادعا، چه پیام دیگری دارد؟
وی با بیان اینکه بشر انسانی است با هر رنگ پوست و عقاید و طرز فکری که حق حیات دارد، اظهار کرد: نباید به خود اجازه دهد به حریم دیگری تجاوز کند؟! داعش یا صهیونیستی که نان شب آن ها خون مظلومان و اشک یتیمان است مورد حمایت دولت هایی است که دم از حقوق بشر می زنند!
زارع میرک تصریح کرد: این دولت ها حتی به هم وطنان خود نیز هم رحم نمی کنند؛ قتل عام واکو که در محاصره ی پنجاه روزه ی آن، با یک آتش سوزی، هفتاد و شش نفر از جمله 20 کودک و 2 زن باردار سوختند، آن هم فقط به علت دین و فرقه ی متفاوتی که با اکثریت داشتند!
وی با طرح این سئوال که آیا مسافران هواپیمای مسافربری که توسط ناوگان دریایی آمریکا کشته شدند، مگر بشر نبودند؟، اظهار کرد: چه چیزی از بشر بودن را زیر پا گذاشتند که مستحق عدم زندگی و حیات بودند و همان آمریکایی ها حقوقشان را خوردند و جایزه ی صلح نوبل را بخاطر احترام به حقوق بشر و اقدامات بشر دوستانه به ناخدای وینسنس دادند؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها