با حضور 25هزار بسیجی و 150 تیم پزشکی با عنوان «شکوه هجرت سه»؛
فرمانده سپاه عاشورا در آیین آغاز به کار این اردوها با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه راه مبارزه با امریکا خدمت به مردم است، گفت: خدمتگزاری به مردم، ارتقای رضایتمندی و حضور هرچه بیشتر بسیجیان در صحنه ها و تولید اقتصادی در نهایت به تولید ملی و ایجاد امنیت پایدار در کشور منجر خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۶۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: در این وانفسای روزگار، خیلی ها دوست دارند خدمت کنند ولی توفیق خدمت ندارند و بسیج سازندگی عرصه خدمت رسانی را برای ما باز کرده است که باید قدردان این نعمت باشیم و با ارائه خدمات به مردم ترفندهای دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کنیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز در مقابل دشمنان با همه توان ایستاده ایم به پشتوانه اقتدار ملی است و اقتدار ملی به دست نمی آید مگر با قدرت و یکی از منابع قدرت ما مردمی بودن نظام و حاکمیت است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز در ادامه این آیین گفت: این سازمان به فرمان رهبر انقلاب اسلامی و با هدف غنی سازی اوقات فراعت جوانان و در راستای خدمات رسانی به مردم تشکیل شده است و ما وظیفه داریم در این سازمان مطالبات معظم له را با جدیت پیگیری کنیم.

 

رزمی افزود: امسال به یاری خداوند متعال با حضور 25هزار بسیجی، 150 تیم پزشکی، در خدمت نظام و مردم خواهیم بود چراکه جان و مال ما فدای مردم است و بازتاب مثبت فعالیت های ما موجب افزایش روحیه و انگیزه در تداوم زندگی شان است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها