خبرهای داغ:

حضور کاروان خدام حرم رضوی در ۲۰۰ نقطه ازکرمانشاه

کاروان خدام رضوی طی دهه کرامت در ۲۰۰ نقطه از استان کرمانشاه حضور می‌یابند.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۰۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست توجیهی و آموزشی همایش زیر سایه خورشید در کرمانشاه برگزار شد.

 

 حسن موحد، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: برای سهولت دسترسی به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام ما صاحب خیمه رضوی شدیم و سر جادهای که به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام وصل می شود این خیمه را وصل کردیم.

 

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه عمق محرومیت در استان کرمانشاه بسیار زیاد است، گفت: محور حرکت ما خدمت به محرومین از جمله محرومین روستایی است.

 

وی در خصوص برنامه حضور خدام رضوی در استان کرمانشاه و دیگر استانها گفت: این حرکت، جریان سازی عظیم فرهنگی در داخل و خارج از کشور است و در جای جای حضور کاروان خدام حرم رضوی موج عظیمی از شور و اشتیاق و عشق به اهل بیت علیهم السلام موج می‌زند.

 

موحد بیان کرد: امسال در دهه کرامت میزبان دو کاروان از آستان قدس علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم و امسال اولین سال شکل گیری نمایندگی آستان قدس رضوی است.

 

وی اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی نباید در جریانات سیاسی طوری باشد که در شأن حرکت امام رضایی نیست این حرکت متعلق به همه است، ما روز سوم مرداد ورود کاروان را داریم که مورد استقبال عموم در فرودگاه کرمانشاه با شکوه تمام قرار خواهند گرفت و در طول پایانی مراسم بدرقه داریم.

 

موحد گفت: در ده روز حضور خدام رضوی در استان کرمانشاه شهر به شهر و هر روز را سهم یک شهرستان قرار دادیم.

 

ارباب پور در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته هشت روز شاهد حضور کاروان خدام رضوی در استان بودیم، امسال دو گروه از خدام حرم رضوی وارد استان می‌شوند، سال گذشته در  ۱۷۰ نقطه استان حضور خادمین را داشتیم، امسال برنامه ریزی ما برای ۲۰۰ نقطه است.

 

وی تاکید کرد: امسال باید به مناطق محروم توجه بیشتری شود و حضور کاروان خدام حرم رضوی در پاسگاههای مرزی هم در برنامه قرار می‌دهیم.

ارسال نظرات