معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۶۴۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان این که از ویژگی‌های طرح اوقات فراغت شهرداری برگزاری برنامه برای همه سنین است، افزود: در پارک‌ها، خانه مادر و کودک وجود دارد و کودکان به مربی تحویل داده می‌شوند، و برای زنان تا سن 60 سالگی برنامه داریم.

به گفته وی برنامه‌های طرح اوقات فراغت محدود به موضوع خاصی نیست و برای تمام ذائقه‌ها برنامه وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: پس از پایان سال تحصیلی نزدیک به 17 میلیون دانش‌آموز از مدارس و مراکز آموزشی فارغ می‌شوند که باید برای اوقات فراغت و وقت آزاد این دانش‌آموزان که نزدیک به چهار ماه است برنامه‌ریزی شود.

حجت الاسلام حمیدی با بیان این که اگر نتوانیم برای اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی کنیم افراد دیگری با اهداف خود برنامه‌ریزی خواهند کرد، افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های مناسب تاثیرگذاری موثری بر روی جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم برای نوجوانان و جوانان برنامه‌های شاد و مفرحی برگزار کنیم خواهیم توانست فرزندانمان را با برنامه‌های مناسب توانمند کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به رویکرد شهرداری تبریز در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: از 127 مرکز فرهنگی، فرهنگ‌سراها، خانه‌های سلامت، پارک‌های بانوان، کتابخانه‌ها و سالن‌های ورزشی بخشی از برنامه‌ها برای آموزش و بخشی برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان در نظر گرفته شده است.

حمیدی به ویژگی‌های طرح اوقات فراغت شهرداری تبریز اشاره و بیان کرد: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه وجود دارد.

وی اضافه کرد: آموزش شهروندی، داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی، فیلم‌سازی، بازیگری، خبرنگاری، عکاسی، سرود، خوشنویسی، نقاشی، طراحی و آموزش تولید انیمیشن، صنایع دستی و هنرهای تجسمی از جمله دوره‌های آموزشی شهرداری است.

وی گفت: برنامه‌های ورزشی قابل توجهی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و شنا برای اوقات فراغت شهروندان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات