خبرهای داغ:
رئیس مرکز مصدومین شیمیایی ایران گفت: به مناسبت سی امین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت ۱۷۰ نفر از جانبازان شیمیایی این شهر به صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدرضا صدیقی مقدم اظهار کرد: امسال سی امین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت به دست هواپیماهای رژیم بعث عراق بود بنابراین مرکز مصدومین شیمیایی ایران قصد داشت خدماتی را به جانبازان شیمیایی این شهرستان ارائه کند.

وی افزود: در همین راستا و به مناسبت سی امین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و با هدف اینکه جانبازان شیمیایی به توالی زمانی خاصی ویزیت شوند تا پزشکان کنترل بر درمان جانبازان داشته سلسله برنامه‌هایی آغاز شد.

رئیس مرکز مصدومین شیمیایی ایران گفت: بر این اساس برای نظارت بر سیر درمانی جانبازان شیمیایی سردشت برنامه ریزی و پیش بینی نیازهای درمانی انجام شده است.

صدیقی مقدم اظهار کرد: تأمین اکیپ پزشکی متشکل از 6 متخصص در رشته‌های ریه، چشم، پوست، روان‌پزشکی و زنان از جمله این اقدامات است که متخصصین مربوطه به سردشت اعزام شده‌اند.

رئیس مرکز مصدومین شیمیایی ایران افزود: اخیراً 170 نفر از جانبازان شیمیایی سردشت که شدت ضایعه‌شان شدید یا متوسط بوده به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر به صورت رایگان ویزیت شدند.

ارسال نظرات