سرهنگ مهران مرادی با حضور سرزده در سازمان بسیج هنرمندان استان و گفتگو با هنرمندان حاضر در سازمان پای درددل آن‌ها و فعالیت‌های هنری و ادبی موانع و مشکلات پیش روی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۶۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در سه ماهه اول سال پرداخت وبرنامه در دست اقدام این سازمان را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار مجتبی بیگی از برگزاری جشنواره هایش هنری و ادبی را از مهمترین برنامه هایش در دست اقدام سازمان عنوان کرد و گفت: با فراخوان جشنواره عکس قاب ماندگار ،مسابقه داستان نویسی میهمانی خدا،جشنواره عکس یادگاران این سازمان آماده برگزاری این سه رویداد مهم هنری و ادبی است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی میهمانی خدا که در سه سه بخش حجاب و عفاف،نماز پروژه ودفاع مقدس اعلام شده بود در آخرین روزهای ارسال اثر به دبیرخانه مسابقه قرار دارد و مراسم تجلیل از برگزیدگان همزمان با بیست و یکم تیر ماه روز حجاب و عفاف با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین از اعلام فراخوان حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان استان در سال ۹۶  خبر داد و افزود: هنرمندان استان فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را برابر شرایط مندرج در فراخوان به سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال تابعد از بررسی در انجمن های استانی به سازمان مرکزی ارسال تابعد از تصویب از کمک هزینه هایش تولید آثار برخوردار شوند.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار مهران مرادی ضمن تقدیر از زحمات هنرمندان بسیجی و نقش آفرینی موثر و رو به رشد آنها در اجرای برنامه هایش هنری و ادبی گفت: هنرمندان بسیجی با دستان خالی و کمترین امکانات توانسته اند بیشترین بهره‌وری و کارنامه درخشان مقابل قبولی از خود ارائه دهند.

وی هنرمندان بسیجی را سربازان جنگ نرم دانست و گفت : سپاه حضرت قمر بنی هاشم آمادگی حمایت از هنرمندان بسیجی در این عرصه می‌باشد.

درادامه تعدادی از هنرمندان حاضر در سازمان ضمن ارائه مهمترین اقدامات وتشریح آخرین تولیدات هنری و ادبی به بیان مشکلات وموانع فعالیت هایش هنری و ادبی به ویژه با رویکرد دینی و ارزشی پرداختند.

ارسال نظرات