غلامرضا قاسمی دهشالی به عنوان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۲۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه های هنری کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گفت: جامع نگری و آینده نگری اجزاء اصلی تفکر راهبردی در فعالیتهای هنری می باشد.

مجید مصلحی افزود: یکی از وجوه تمایز حوزه هنری با سایر دستگاههای فرهنگی نیروی انسانی و هنرمندانی است که دل سپرده این حوزه وجزء عناصر هویت بخش هستند.

صلحی آینده نگری را یکی دیگر از اصول این سازمان عنوان کرد و گفت: هنرمندان دلسپرده نسبت به سرنوشت انقلاب حساس بوده و به دنبال حل مشکلات هنری و فرهنگی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: حوزه هنری باید پاتوق و جایگاهی برای هنرمندان متعهد بوده و بتوانند بخشی از مسائل کشور را با زبان هنر حل کند.

مصلحی بر تعامل سازنده دستگاه ها بایکدیگر در زمینه هنر انقلاب اسلامی که ضروری است تاکید کردو گفت: اگر در زمینه کلیات با هم همدل نباشیم عقبه ها را نیز از دست می دهیم و باید در زندگی شخصی و سازمان خود همواره در حال تحول و پیشرفت باشیم وگرنه زیر تغییرات جهانی له و خرد خواهیم شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم غلامرضا قاسمی دهشالی به عنوان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان معرفی و از خدمات حمیدرضا اسماعیلی تقدیر شد.

ارسال نظرات