به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد صبح امروز، ١١ تیرماه در شهرستان ایجرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۳۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و شورای اداری شهرستان افتتاح شد.

٣٠ تابلو عکس با محتوای آموزشی و آگاه‌سازی در زمینه انواع مواد مخدر و روش‌های پیشگیری از آن و نیز بروشوری با عنوان "آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان و جوانان" ارائه شد که حاوی اطلاعات دقیق از ابتدای آشنا شدن با مواد خانما‌ن‌سوز اعتیاد تا عوارض جمعی و روحی در آن به تصویر کشیده شده است.

احسان پیشکاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: اعتیاد بزرگترین آسیب اجتماعی است که پایه و ریشه بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی دیگر را در جامعه تقویت می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با اولویت اعتیاد گفت: نگاه‌ها در مبازره با مواد مخدر باید علمی و با رویکرد اجتماعی صورت پذیرد و این امر با همدلی و همیاری دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری میسر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود افزود: این نمایشگاه با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت فضای سلامت و نیز تلاش به منظور توانمندسازی روانی و اجتماعی جوانان در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی برگزار شده تا شاهد مدیریت و کاهش میل به مصرف با تاسی از ظرفیت‌های معنوی و تقویت باورهای دینی در این جهاد مقدس باشیم و ارتقاء سطح آگاهی آینده‌سازان و سرمایه‌های اجتماعی این کشور که همانا نسل جوان امروزی است را نسبت به این ماده شوم رقم بزنیم.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت ٤ روز در سالن مولوی شهر زرین‌آباد از ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه صبح تا ١٩ عصر آماده حضور بازدیدکنندگان است.

ارسال نظرات