"پاتوق فیلم" برای اکران آثار منتخب ایران و جهان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان با اشاره به اینکه "پاتوق فیلم" برای اکران آثار منتخب ایران و جهان در زنجان راه‌اندازی می‌شود، گفت: این برنامه از یکشنبه هفته آینده آغاز شده و اعضای علاقه‌مند این انجمن می‌توانند با حضور در فرهنگسرای امام خمینی(ره) از ساعت ٦ عصر به تماشای فیلم‌های تحسین‌ شده ایران و جهان بنشینند.

لیلا بیگلی با اشاره به اینکه آثار تهیه شده همگی از فیلم‌های تحسین شده سال گذشته ایران و جهان هستند، افزود: این فیلم از طریق انجمن سینمای جوان ایران به زنجان رسیده و امتیاز قانونی اکران آن فقط متعلق انجمن سینمای جوان زنجان است.

وی اظهار داشت: این آثار به شکل قانونی خریداری شده و امکان نمایش آن فقط در انجمن میسر بوده و در هر جلسه، چهار فیلم منتخب به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان با اشاره به مشکلات این انجمن در تعیین محل نمایش آثار نیز گفت: اگر امکان اختصاص یک سالن نمایش مناسب برای اکران این فیلم‌ها وجود داشت، روند کار بسیار مطلوب بود ولی اینک به دلیل مشکل جا، مجبور به اکران آن در یکی از کلاس‌های فرهنگسرای امام خمینی(ره) هستیم.

وی تعداد علاقه‌مندان جوان در حوزه فیلم‌سازی زنجان را بالا عنوان کرده و افزود: در فصل تابستان می‌توان بسیاری از جوانان و نوجوانان را از سطح کوچه و خیابان به سالن‌های اکران فیلم کشاند تا به تماشای فیلم کوتاه سینمایی بپردازند، سینمایی که محل اندیشه است و مخاطب به تماشای ایده می‌نشیند.

بیگلی افزود: در صورت وجود یک سالن خوب، تبلغات در این حوزه نیز گسترده‌تر می‌شد و اگر محلی در سالن پلاتو نمایش برای این منظور در نظر گرفته شود، به دلیل نزدیکی سینما و تئاتر، مشکل سالن اکران فیلم‌های هنر و تجربه نیز حل می‌شد.

ارسال نظرات