مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر
حجت الاسلام حسین دشتی در جمع بسیجیان و پایوران سپاه انصار الحسین (ع)گناوه گفت : دغدغه داشتن و احساس مسئولیت در اجتماع و نسبت به جامعه یک وظیفه اجتماعی است که سبب پیشرفت جامعه می شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۱۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲


به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه حجت الاسلام حسین دشتی ابراز داشت : از نکات مهم فرق انسان با دیگر حیوانات توجه به نیازهای مردم و جامعه و دغدغه دیگران می باشد که سبب می شود این افراد در درون خود نسبت به بیان و رفع مشکلات و انحرافات اطراف احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: عده ای نیز با این احساس مخالفند و بی احساسی و بی تفاوتی را در منش و رفتار خود بروز می دهند و می گویند ما نباید در برابر جامعه و دیگران احساس مسئولیت نماییم.

وی با اشاره حدیثی از پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) که می فرمایند :<<کسی که اعتنایی به جامعه خود ندارد ، مسلمان نیست.>> افزود: در جامعه دینی اسلام نمی پذیرد که مسلمانان هیچ مسئولیتی نسبت به جامعه خود نداشته باشند و تماشاچی و گوشه گیر باشند

این مقام مسئول تصریح نمود:کسانی که لباس خدمت به نظام اسلامی را بر تن نموده اند اعم از پاسدار ، بسیجی و روحانیت و هر کسی که خود را پیر دین اسلام می داند و شعار مسئولیت اجتماعی را سر می دهد در قبال جامعه مسئول است.

حجت الاسلام دشتی خاطر نشان نمود: لازم و واجب است که مسلمان این احساس مسئولیت اجتماعی را در خود رشد دهد چرا که جامعه ای که می خواهد روی سعاد ت ببیند باید دغدغه داشته باشد.

وی ابراز داشت : گاهی شاهد فریاد بسیجی هستیم که بعضی از این فریاد بدشان می اید و ناراحت می شوند ، اما این فریاد و دغدغه از روی احساس مسئولیت اجتماعی است.

دشتی افزود: اگر جلوی این احساس و دغدغه ها گرفته شوند و سر کوب گردند و این احساس از بین برود جامعه به فساد کشیده می شود و اشرار بر جامعه مسلط می شوند.

وی یاداور شد : امروز روحیه انقلابی گری و فریاد زدن لازم است تا جامعه رشد وسعادت یابد و دغدغه ها بیان شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به شهادت شهید عید محمد رضایی از شهدای افغانی ساکن گناوه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) گفت: امروز انقلاب ما ، هدف ما و مکتب ما به دیگران ارسال شده است و پیام نظام و انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) به زیبایی توسط دیگران دریافت شده است.

وی در پایان ابراز داشت : دشمنان تلاش دارند تا در جنگ کنونی که جنگ افکار است، دیدگاه دینی ، انقلابی و ارزشی را از ما بگیرند و ما باید در این مسیر بسیار هوشیار و دقیق عمل کنیم و توطئه های انان را به شکست بکشانیم


ارسال نظرات