رئیس اداره محیط زیست شهرستان طارم:

صیادان ماهی در شهرستان طارم دستگیر شدند

صیادان ماهی دستگیر و پرونده تخلف متخلفان تنظیم و برای رسیدگی قضایی تحویل مراجع قضایی داده شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۱۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره محیط زیست شهرستان طارم گفت: ماموران محیط زیست شهرستان طارم به صورت جدی از ورود شکارچیان و صیادان به طبیعت این شهرستان و شکار حیوانات جلوگیری می‌کنند.

سید رضا معافی مدنی با اشاره به اینکه محیط‌بانان به صورت جدی بر فعالیت‌های در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع نظارت دارند، افزود: هر گونه شکار و صید به صورت غیر مجاز و خارج از فصل خود پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی هفته گذشته و در تعطیلات پایانی آن در شهرستان طارم با دو متخلف صیاد برخورد شد، اظهار داشت: این افراد اقدام به صید غیرمجاز در رودخانه قزل اوزن می‌کردند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان طارم با اشاره به اینکه از این متخلفان ادوات و تجهیزات غیرمجاز کشف و ضبط شده است، خاطر نشان کرد: از این متخلفان تعداد 10 قطعه ماهی و چهار دستگاه لنسر ضبط شده است.

وی اضافه کرد: این دستگیری‌ها در قالب دو مورد انجام شده بود که از یک صیاد 6 قطعه ماهی و یک دستگاه لنسر کشف و از یک صیاد دیگر چهار قطعه ماهی کشف شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم بیان کرد: پرونده تخلف متخلفان تنظیم و برای رسیدگی قضایی تحویل مراجع قضایی داده شده است.

ارسال نظرات