فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

دشمنان با تفکر انقلابی مشکل دارند

فرمانده سپاه لردگان گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، انواع جنایت ها را علیه بشریت مرتکب شده اند.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۰۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، با توجه به فرا رسیدن هفته افشای حقوق بشری آمریکایی اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر، انواع جنایت ها را علیه بشریت مرتکب شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، خاطرنشان کرد: کودتای 28مرداد، حمایت از گروهک تروریستی منافقین، حمایت از رژیم بعث عراق در 8سال جنگ تحمیلی علیه ایران، ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران، حمایت از تروریستهای تکفیری و داعش، پشتیبانی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و ....، از مصادیق نفی حقوق بشر از سوی سردمداران آمریکاست.

موسوی، کشتار مردم بیگناه و بی سلاح و زنان و کودکان در وقایع عراق، سوریه، یمن، افغانستان، بحرین و ...، را از دیگر جنایات انجام شده در منطقه غرب آسیا با حمایت و پشتیبانی دولت های غربی، آمریکا و عمال منطقه ای آنان برشمرد.

وی، در ادامه با اشاره به حضور سپاه در عرصه های مختلف و در مناطق گوناگون برای محرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره آن مناطق تإکید کرد: متاسفانه شاهد هجمه های زیادی علیه این نهاد مقدس چه در داخل و چه در خارج هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان، افزود: الان دارند تمامی نهادها و افراد انقلابی را مورد هجمه قرار می دهند، این هجمه تنها و تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که با تفکر افراد و نهادهای انقلابی مشکل دارند و دلیل اصلی این همه هجمه، تفکر انقلابی است که این نهاد ها و افراد دارند.

وی، ادامه داد: دست هایی پشت پرده است که می خواهند ما را از رسیدن به اهدافمان منحرف کنند؛ اما باید بدانند که ما با چنین هجمه هایی ناامید نمی شویم و با اتکال به خداوند متعال به تمامی اهداف انقلاب اسلامی خواهیم رسید و با تمام توان به سمت جلو حرکت خواهیم کرد.

سرهنگ موسوی، تصریح کرد: سپاه در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده است سربلند بوده و از این به بعد هم سربلند خواهد بود و نباید از این هجمه ها نگران بود؛ چرا که این توطئه ها از اوایل انقلاب بوده و سپاه یک به یک این توطئه ها را پشت سر نهاده است، به گونه ای که ترس در دل دشمن انداخته و آنان را عصبانی کرده است.

وی، در پایان خطاب به دشمنان با ذکر این جمله شهید بزرگوار آیت الله بهشتی " آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"، گفت: انشا الله با اتکال به قدرت لایزال الهی و تقویت ایمان و اراده خود به اهدافمان خواهیم رسید و پشت دشمن را به خاک خواهیم مالید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار