مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
امام جریان ساز فرهنگ اسلامی بود و امروز پرچم دار جریان ساز انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، و عفاف و حجاب برای همه اعضای جامعه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه استانی صیانت از حریم خانواده که با حضور فرمانده انتظامی استان، نماینده جبهه مردمی عفاف و حجاب، مدیر کل امور بانوان استانداری، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ، معاون سیاسی فرمانداری، و شهردار ایلام، برگزار شد گفت: مسئولینی که اعتقاد دینی دارند این را باید احساس کنند که آنچه را که از دیگران انتظار دارند انجام دهند آیا خودشان هم حاضر هستند انجام دهند یا نه.

وی عنوان کرد: برنامه های هفته عفاف و حجاب نه تنها در یک هفته بلکه باید در طول سال هم انجام شوند.

سردار حسینی اظهار کرد: ما درهفته ی عفاف و حجاب باید مهمترین برنامه های عفاف و حجاب را انجام دهیم و در طول سال باید توجه ویژه ای به این برنامه ها داشته باشیم وآنها را به نحو احسن انجام دهیم .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استا ایلام بیان کرد: توجه به فرهنگ اسلامی و انقلابی، بنیان و استحکام خانواده، یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امام جریان ساز فرهنگی اسلامی بود و امروز پرچم دار جریان ساز انقلابی اسلامی، سبک زندگی اسلامی، و عفاف و حجاب برای همه اعضای جامعه، مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد:هر چه حریم عفاف زن حفظ شود، حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا می‌کند و به تبع آن مردان نیز به جای پرداختن به هوسرانی و حریم‌شکنی به‌دنبال فعالیت‌های سازنده و کسب و کار می‌روند.
سردار حسینی با بیان اینکه حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، افزود: رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد. نفوذ استعمار و فرهنگ غرب و جایگزین کردن آن به جای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی عامل اصلی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان عنوان کرد:سقوط شخصیت و کرامت زن، تزلزل بنیان خانواده، احساس پوچی، ایجاد غفلت و جهالت، از بین رفتن ارزش‌های دینی و در نهایت عذاب اخروی از آثار مخرب بی‌حجابی در فرد و جامعه اسلامی است

ارسال نظرات