سرهنگ غضنفری: توجه به مقوله حجاب و عفاف نباید منوط به یک هفته در سال شود
کد خبر: ۸۸۸۱۳۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱


به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، در اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف که با حضور اعضا در سالن جلسات سپاه دشتی برگزار شد، سرهنگ غنضفری اظهار کرد: توجه به مقوله حجاب و عفاف نباید منوط به یک هفته در سال شود.

وی از برگزاری گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف با حضور خانواده‌ها همزمان با هفته حجاب و عفاف خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی ده‌ها هزار نفری ،ترویج سبک زندگی در سطح جامعه در مقابله با هجمه‌های پیش‌‌بینی شده دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه درصد زیادی از بانوان شهرستان دشتی محجبه هستند، بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف موجب موجب تقویت اعتماد به نفس نه تنها در بانوان بلکه تمامی افراد جامعه می‌شود.

وی اعلام کرد: فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه در جامعه موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

غضنفری با اشاره به اینکه توجه به هفته حجاب و عفاف تنها نباید در یک هفته مورد توجه قرار گیرد بر همکاری دستگاه‌های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: راه اندازی ایستگاه پاسخ به سؤالات شرعی، مشاوره مذهبی پیرامون حجاب و عفاف، ایجاد نمایشگاه با موضوع جنگ نرم در حوزه زنان و خانواده از مهم‌ترین اقدامات جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

ارسال نظرات