مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
ابراهیم نوروزی گفت: دستگاه های فرهنگی دچار اخلال شده اند و نیروهای مومن و انقلابی باید با وحدت و هماهنگی با هم معضلات فرهنگی را حل کنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۲۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمان آتش به اختیار را در حوزه فرهنگی صادر کردند به این معنی که جوانان مومن و انقلابی در این مسئله تلاش کنند.

وی افزود: این فرمان معمولا در جنگ های نظامی داده می شود یعنی جایی که ارتباط بین فرماندهی و مرکز کنترل نیروها قطع می شود فرمان آتش به اختیار صادر می شود. ما چندین سال است که درگیر جنگ فرهنگی هستیم. رهبر معظم انقلاب در این سالها از واژه های مختلفی متناسب با شرایط استفاده کردند زمانی بحث شبیخون و تهاجم و قتل عام فرهنگی را مطرح کردند.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: به هر حال ما الان درگیر جنگ فرهنگی هستیم گلایه هایی هم که دانشجویان اخیرا در دیدار با مقام معظم رهبری داشتند این بود که سازمان های مسئول در حوزه فرهنگ اقدامی نمی کنند و نهادهای انقلابی و نیروهای مومن هم بعضا همسو با یکدیگر اقدام نمی کنند و به این ترتیب حوزه فرهنگ همچنان آسیب می بیند.

نوروزی گفت: الان ما در بحث صدا و سیما و وزارت ارشاد و دانشگاه ها مشکل داریم و مسائل فرهنگی در این جاها پیگیری نمی شود حرکت و حمایتی در مورد نهادهای انقلابی که در حوزه فرهنگ کار می کنند دیده نمی شود.

مسئول بسیج رسانه البرز گفت: الان ارتباط بین ارشاد و مردم قطع شده و مردم نسبت به کارهای فرهنگی آموزش و پرورش گلایه مندند. کارهای فرهنگی شمشیر دو لبه است اگر با محتویات خوب باشد باعث اصلاح جامعه می شود ولی اگر محتویات نامناسب باشد باعث نابسامانی در جامعه می شود.

نوروزی تاکید کرد: اگر نهادهای مسئول به همین هسته های فکری و فرهنگی و جهادی خودشان عمل می کردند وضعیت فرهنگی کشور اینگونه که در حال حاضر مشاهده می کنید نبود. دستگاه های فرهنگی دچار اخلال شده اند و نیروهای مومن و انقلابی باید با وحدت و هماهنگی با هم معضلات فرهنگی را حل کنند.

ارسال نظرات