خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

مسئولان به شعار" ما میتوانیم" اعتقاد پیدا کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مسئولین اجرائی باید با اعتماد به ما می توانم حرکت کنند و اعتماد به این واژه هرگز به معنای عدم بهره بردن از تکنولوژی سایر کشورها نبوده و نیست.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۹۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه برای رهایی از وضعیت بد اقتصادی کشور اظهار کرد: عدم نگرش به درون و عدم اعتماد به توانایی‌های درونی خود بزرگترین ضعف ما در این حوزه است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که این ضعف در مسئولین ما وجود دارد و برطرف نشده ما هرگز نمی‌توانیم انتظار محقق شدن اقتصاد مقاومتی را در کشور داشته باشیم.

این مسئول باور به واژه "ما می‌توانیم" را عامل اصلی دستیابی به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مسئولین اجرائی باید با اعتماد به این واژه حرکت کنند و اعتماد به این واژه هرگز به معنای عدم بهره بردن از تکنولوژی سایر کشورها نبوده و نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: مسئولین باید نگاه اصلی‌شان به ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخل کشور باشد و باید با تلاش و اعتماد به خود تکنولوژی‌مان را از دیگر کشورها نیز پیشرفته‌تر کنیم.

حجت‌الاسلام معبودی نقش مردم را نیز در این راستا بسیار موثر خواند و تصریح کرد: مردم و ملت ایران باید وارد عرصه عمل شده و با راه‌اندازی صنایع کوچک و خانگی هرچند با هزینه کم، خدمات ارزنده‌ای را برای کشورشان به ارمغان بیاورند.

وی بیان کرد: مطالبه همراه با پیگیری مداوم مردم از دولتمردان در خصوص چگونگی روند حرکت، پیشبرد و تحقق اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از وظایفی است که انتظار می‌رود مردم به نحو احسنت بدان توجه نمایند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی بخش اقتصاد معضلات دیگری را نیز با خود به همراه خواهد داشت و شایسته است که همه مردم و مسئولین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاشی مضاعف داشته باشند. 

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار