بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها وسیاستهای سازمان و گروههای هدف و استفاده از پتانسیلهای موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف بسیار مهم می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۷۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها وسیاستهای سازمان و گروههای هدف و استفاده از پتانسیلهای موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف گفت: با خلاقیت ، دانش و مهارت موسسین آموزشگاهها موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزشهای مهارتی فراهم می شود.

انصاری افزود: آموزش 387 هزارو 382 نفرساعت در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد 247 هزار و 345 نفر ساعت در حوزه خواهران و 42 هزار و 135 نفر ساعت در حوزه برادران ارائه شده است.

وی اظهارداشت: از آموزشهای ارائه شده 2900 نفر ساعت در خوشه کشاورزی342836 نفر ساعت در خوشه خدمات35767 نفر ساعت در خوشه صنعت5879 نفر ساعت در خوشه فرهنگ و هنر می باشد.

مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: در حوزه آموزش مدیران دوره آموزشی مدیر آموزشگاه به میزان 490 نفر ساعت و دوره آموزشی مربیان در حرفه بازاریابی و کار آفرینی برای حدود 200 نفر ازمربیان و مدیران در حال برنامه ریزی و اجرا می باشد .

ارسال نظرات