خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که مدیران اداره کل راه آهن آذربایجان با وی داشتند، گفت: ایجاد و بهره برداری از خطوط ریلی استان موجب رونق اقتصادی آذربایجان شرقی می شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۴۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم افزود: بهره برداری از این خطوط به ویژه خط آهن میانه - تبریز و بازرگان علاوه بر رونق اقتصادی استان موجب بهره مندی ساکنان واقع در این مسیر از خدمات آن می شود.
وی با اشاره به اهمیت این طرح، بر سرعت بخشی برای پایان و بهره برداری از راه آهن میانه - تبریز با پشتیبانی مسئولان استان تاکید کرد.
حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر مردم به قطار و ایمنی آن از ویژگی های حمل و نقل ریلی است و باید با توسعه خطوط ریلی زمینه استفاده بیشتر مردم از این خدمات فراهم شود.
مدیر کل راه آهن آذربایجان نیز در این دیدار با تشریح عملکرد و توانمندی های این اداره کل گفت: حمایت و همراهی مسئولان استان در مسیر رشد و شکوفایی سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت بخشی ریلی در توسعه حمل و نقل ضروری است.
شاپور ارصلانی افزود: ایجاد مزیت رقابتی برای ناوگان ریلی و اتصال شبکه آن به مراکز بزرگ اقتصادی، تجاری و صنعتی، مبادی ورودی و خروجی مهم کشور و شبکه های بزرگ ریلی منطقه ای و جهانی موجب رونق اقتصادی کشور و منطقه می شود.
ارسال نظرات