خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله محمد صدوقی، به شخصیت والای این شهید اشاره و بیان کرد: شهيد صدوقي از ياران صديق و با وفای امام در همه صحنه هاي انقلاب و ياور ملت محروم بود.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۸۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شهید صدوقی، اظهار داشت: دشمن در راستای جدا کردن امت از ولایت ، بیشترین سرمایه گذاری و تلاش را می کند و ترور شخصیت های بزرگی چون شهید صدوقی با این هدف بود.

وی گفت: باید توجه داشت تا زمانی که رابطه مستحکم امام- امت که همان رابطه ولایی است وجود داشته باشد، دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند و به همین علت است که برای گسستن این پیوند، کوشش بی وقفه می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا افزود: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و ولایت مداری، عواملی هستند که سایه جنگ و ناامنی را در طول سال­‌های پس از دفاع مقدس تا امروز از سر کشورمان دور کرده است، فرهنگی که ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر امروز در کمال امنیت زندگی می­‌کنیم و کشورمان در دریای طوفان جنگ، ناامنی، فتنه و درگیری، یک جزیره ثبات، امنیت و آرامش است، به‌ علت وجود همین روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری در وجود ملت ماست.

ارسال نظرات