برای نیم سال نخست امسال؛

شهيد شهناز محمدی زاده شهيد شاخص بسيج دانش آموزی معرفی شد

فرمانده حوزه شهدای دانش آموز سپاه ولايت تبريز با اعلام اين خبر گفت: شهيد شهناز محمدی زاده به عنوان شهيد شاخص شش ماهه نخست سال 1396 بسيج دانش آموزی خواهران معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۷۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

فاطمه راسخي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هر سال در دو نيمسال تحصيلي از طرف بسيج دانش آموزي دو شهيد به عنوان شهدای شاخص معرفی مي شود تا نسل جديد با اين بزرگوارن بيشتر آشنا شوند.

وي ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و معرفی این شهدا به نسل جوان برا فرهنگ سازي و الگو سازی مهم ترین هدف اين اقدام است.

راسخی بيان داشت: در روزگاري كه دشمنان انقلاب و اسلام تلاش دارند نسل جديد را با الگوها و نمادهای خود فريب داده و تربيت كنند چنين اقدامات شايسته ای مي تواند الگوهای واقعی و تاثيرگذاري براي نسل جديد باشد.

شهناز محمدی متولد 1339 در خرمشهر بود که وقتی در سال چهارم اقتصاد تحصیل می‌کرد، جنگ تحمیلی او را از تحصیل بازداشت و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان امداگر فعالیت داشت و سرانجام هشتم مهرماه 1359 در حال رساندن آذوقه به رزمندگان بر اثر ترکش خمپاره در چهار راه گل فروشی به شهادت رسید.

البته گرایش‌های مذهبی وی در نوجوانی آشکار شد و همین موجب شد که حضوری فعال در تظاهرات‌ها و پخش اعلامیه‌های حضرت امام خمینی(ره) داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها