فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی خاطر نشان کرد : وجود فاصله طبقاتی و محرومیت زیبنده نظام اسلامی نیست و بسیج در برنامه های محرومیت زدایی خود به دنبال گسترش عدالت و تقویت کارامدی نظام است و این پیام روشن طرح هجرت و اردوهای جهادیست.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۰۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، عبدالله اسکندری در جلسه افتتاحیه طرح هجرت بسیج فرهنگیان و اردوهای یک روزه و هفت روزه پایگاههای بسیج با اشاره به اهداف بلند نظام اسلامی در رسیدگی به اقشار محروم جامعه گفت : خدمت به مناطق محروم در منظومه سیاسی حضرت امام (ره) دارای جایگاه ویژه ای است و خاستگاه آن جمله تاریخی امام ره است که فرمود یک موی سرکوخ نشینان به همه کاخ ها و کاخ نشینان برتری دارد .

وی محرومان و مستضعفان را صاحبان اصلی مملکت دانست و تصریح کرد : مستضعفان و محرومان جامعه بیشترین خدمت را به انقلاب در پیروزی ، تثبیت و استمرار آن داشته اند و مسوولین وظیفه سنگینی در رسیدگی به آنان دارند .

این فرمانده حوزه مقاومت با اشاره به اردوهای طرح هجرت که با هدف محرومیت زدایی و انجام امورات فرهنگی در مناطق محروم صورت می پذیرد گفت : بسیج در این اردوها ازتوان و ظرفیت های خود استفاده کرده و به جنگ محرومیت میرود .

اسکندری خاطر نشان کرد : وجود فاصله طبقاتی و محرومیت زیبنده نظام اسلامی نیست و بسیج در برنامه های محرومیت زدایی خود به دنبال گسترش عدالت و تقویت کارامدی نظام است و این پیام روشن طرح هجرت و اردوهای جهادیست.

فرمانده حوزه ولیعصر (عج) کاکی در پایان به هجمه های اخیر بر علیه سپاه اشاره کرد و گفت : سپاه فرزند ملت و پرچمدار فداکاری برای انقلاب و مردم است و اینگونه اظهارنظرهای دشمن شاد کن نمیتواند خللی در اراده این نیروی انقلابی در خدمت به انقلاب و کشور وارد نماید  
ارسال نظرات
پر بیننده ها