معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه گفت: امنیت و عزت نظام اسلامی مرهون رشادت ها و دلاورمردیهای شهدا و ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مخلصانه مجاهدت کردند و امروز این روحیه نیازمند تبیین و ترویج در نسلهای آینده انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۷۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای هنرمند تربت حیدریه اظهار کرد: در هر یادواره شهدا مطالب جدیدی به جامعه منعکس می شود و برگزاری این محافل ضمن ایجاد نشاط در جامعه یاد و خاطره دروان جبهه ها و دفاع مقدس را در دلها زنده می کند.
 
وی بیان داشت: امنیت و عزت نظام اسلامی مرهون رشادت ها و دلاورمردیهای شهدا و ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مخلصانه مجاهدت کردند و امروز این روحیه نیازمند تبیین و ترویج در نسلهای آینده انقلاب اسلامی است.
 
ناصری تاکید کرد: گاهی شبه ای در جامعه بوجود می آید منی بر اینکه جوانان و مردم این زمان با دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس متفاوت هستند، کما اینکه اینگونه نیست و به یقین اگر امروز شرایط کشور نیازمند مجاهدت جوانان در صحنه های انقلاب باشد همین مردم و جوانان پر رنگ تر از قبل حضور خواهند یافت و این را نیز در عمل ثابت کردند.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: وقتی که به وصیت نامه شهدا می نگریم تبیین و آینده نگری آنان در دوران پسا جنگ را به دقت می بینیم که جامعه چگونه خواهد شد، لذا مسیری را که شهدا برای ما ترسیم کردند بهترین راه رسیدن به عزت و سربلندی است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: با رایزنی ایجاد شده مقرر شده تا یادواره ۱۲ شهید هنرمند ترتب حیدریه ساعت ۹ صبح روز ۲۳ مرداد (روز مقاومت اسلامی) با دعوت از خاندان معظم شهدا و ایثارگران و هنرمندان کشوری در محل تالار اندیشه برگزار شود.
 
محمد حسن زاده از تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی، پشتیبانی، مالی و تائید محتوا در ستاد یادواره شهدا خبر داد و از ادارات و نهادهای فرهنگی خواست تا در امر هر چه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای هنرمند یاری کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه مطرح کرد لزوم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای آینده انقلاب اسلامی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه گفت: امنیت و عزت نظام اسلامی مرهون رشادت ها و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن مخلصانه مجاهدت کردند و امروز این روحیه نیازمند تبیین و ترویج در نسلهای آینده انقلاب اسلامی است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها