خبرگزاری بسیج: یکی از دانشجویان جوان با برگزاری کارگاه های هنری در اسایشگاه خیریه کهریزک، لبخند و شادی و شعف را برای جمعی از مددجویان خانواده بزرگ کهریزک به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ دانشجوی جوان شهرمان، سالروز تولد خود را در جمع سالمندان و معلولان فعال در کارگاه های هنری گذراند و با خاموش کردن شمع تولد ۲۰ سالگی خود در میان شادی ساکنان آسایشگاه کهریزک، عطر محبت و شادی را به جمع گرم و صمیمی سالمندان و معلولان هدیه کرد.

محسن جعفری تبار جوان مهربان شهرمان در حاشیه این جشن با نشاط  اظهار داشت: آلبوم خاطرات کودکی ام به من می گوید که هر سال پدر و مادرم در این روز برایم جشن تولد می گرفتند و دوستان و آشنایان را به این مناسبت دعوت می کردند.

وی ادامه داد: در آستانه ۲۰ سالگی، تصمیم گرفتم این شادی کوچک را به کهریزک هدیه کنم تا همانند برادرم که سالهاست به همراه دوستان هم سن و سالش به دیدار پدران و مادران کهریزک می آید ، من هم سهمی کوچک در این کارهای زیبا داشته باشم.

محسن که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجد، اضافه کرد: من هم از این به بعد با همکلاسی ها و دوستان خوبم مرتب به کهریزک می آئیم تا جویای حال مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها باشیم. با آنها هم صحبت شویم و ساعاتی را در کنار هم خوش باشیم.

 

 

ارسال نظرات