خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای 62 عنوان برنامه ویژه هفته بدون دخانیات در مراکز فرهنگی و بوستان های این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۳۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: هفته بدون دخانیات از 10 تیر، که به عنوان روز جهانی بدون دخانیات نامیده شده است، آغاز می شود و مدیریت شهری منطقه 20 نیز به همین مناسبت، 62 عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی تدارک دیده است که در مراکز فرهنگی، سراهای محله، مساجد، پایگاه های تابستانه و بوستان های این منطقه برگزار خواهد شد.

مسلمی رویکرد ویژه برنامه های هفته بدون دخانیات را ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به مضرات دخانیات برشمرد و افزود: برگزاری همایش های آموزشی با محوریت کنترل دخانیات، سبک زندگی و نقش سلامت ریه از نگاه مزاج شناسی طب سنتی و چالش های مصرف دخانیات و همچنین برپایی نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی بخشی از برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: اجرای نمایش های هنری، اعزام کودکان به مرکز فرآموز نقس پاک و اردوی تفریحی آموزشی از دیگر فعالیت هایی است که ویژه کودکان و دانش آموزان به عنوان اثرپذیرترین قشر جامعه شهروندی، به اجرا می رسد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به مراسم قدردانی از کسبه های حامی کنترل دخانیات و دبیران فعال کانون های پاد که در سراهای محله فعالیت می کنند، نیز اشاره کرد و گفت: تست ریه ویژه بزرگسالان، استقرار تیم های تخصصی مشاوره دخانیات و توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی از دیگر اقدامات اجرایی مدیریت شهری در هفته بدون دخانیات است که در بوستان ها و مراکز فرهنگی منطقه 20 انجام خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات