خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رزن خبر داد
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از اعزام نخستین گروه جهادگران فرهنگی قرآنی به روستاهای محروم رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۱۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبرشمسی دلربا از ثبت نام و اعزام جهادگران قرآنی و فرهنگی برای دومین سال متوالی به مناطق محروم شهرستان رزن خبر داد.

وی در ادامه گفت: طرح اعزام جهادگران فرهنگی قرآنی از سری طرح های ابداعی و بومی برای دومین سال در استان همدان درحال برگزاری است و کانون قرآن این شهرستان با هماهنگی اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات استان همدان، از جهادگران قرآنی- فرهنگی ثبت نام کرده است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از شناسایی مناطق محروم فرهنگی شهرستان رزن خبر داد و گفت: از روحانیون، مبلغین و مبلغات، اساتید و معلمان قرآن و مداحان و افراد علاقمند و توانمند در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی که دغدغه مسائل فرهنگی در جامعه را به‌ویژه در مناطق محروم فرهنگی دارند، ثبت نام شده تا به مناطق محروم فرهنگی اعزام ‌شوند.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه هایی نظیر نمازجماعت، بیان احکام شرعی، کلاس آموزش قرآن، اخلاق و قرائت دعای جمعی درمسجد ازجمله برنامه های این طرح است.

شمسی‌دلربا گفت: امسال نخستین گروه جهادگران فرهنگی قرآنی به روستاهای «کمندان» و «وسمق» از توابع بخش قروه درجزین اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات