فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: افتتاح و بهره ‌برداری واحد کارخانه گندله‌ سازی شهرستان برای ۲۰۰ نفر از جوانان منطقه به صورت مسقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می ‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۰۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
اشتغالزایی ۱۲۰۰ نفر با افتتاح واحد کارخانه گندله‌‌سازی اسدآباد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: اعتبارات امسال شهرستان اسدآباد نسبت به سایر شهرستان های استان رشد بیشتری داشته است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات شهرستان بیان کرد: جمع اعتبارات شهرستان اسدآباد افزون بر ۳۰۰ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال است.

فرماندار اسدآباد افزود: بیش از ۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، بیش از ۵۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از محل ۳ درصد نفت و بیش از ۱۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن برای شهرستان اسداباد درنظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری طرح بزرگ اقتصادی کارخانه گندله سازی با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان خواهیم بود.

افشاری عنوان کرد: با افتتاح و بهره ‌برداری واحد کارخانه گندله‌ سازی شهرستان برای ۲۰۰ نفر از جوانان منطقه به صورت مسقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می ‌شود.

وی افزود: در آینده نزدیک با حضور معاون رئیس جمهور بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در شهرستان اسدآباد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اسدآباد بیان کرد: بیمارستان قائم(عج) با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال و افتتاح و مجتمع آبرسانی جنت آباد با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که به زودی در شهرستان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات