مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

رهبریت، وحدت و حفظ ارزشها سه عنصر مهم در بقای نظام اسلامی

حجت الاسلام دشتی گفت: رهبریت امت نکته پیروزی ملت ما بوده است و امام بود که توانست مردم را جمع کند و این انقلاب را بنیان نهد، رهبر انقلاب است که هدایت گری می کند و اگر این محور ضعیف شود نظام دچار تشتت می شود .
کد خبر: ۸۸۸۰۹۹۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) روز گذشته در سپاه ناحیه  دیلم حضور یافت و در جمع کارکنان ناحیه دیلم سخنانی را ایراد کرد.
وی ابتدا به تفسیر آیه « إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ »بیاناتی را مطرح و سپس به بررسی سه عنصر مهم بقای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: رهبریت امت نکته پیروزی ملت ما بوده است و امام بودکه توانست مردم را جمع کند و این انقلاب را راه بیاندازد، رهبر انقلاب است که هدایت گری می کند واگراین محور ضعیف شود نظام دچار تشتت می شود .
حجت الاسلام دشتی وحدت و انسجام  مردم را دومین  عامل پیش برنده نظام جمهوری اسلامی خواند و سومین عامل حیاتی را نیز در بقای نظام اسلامی حفظ ارزشهای اسلامی عنوان کرد.
امام جمعه موقت بوشهردر تبیین محور اول با بیان اینکه امت و رهبری براساس ارزشهای دینی وانقلابی حرکت می کنند افزود: دشمنان ما این سه محور مهم و حیاتی را نشانه گرفته اند و اکنون یکی از اهداف دشمنان نظام تضعیف شخص مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت فقیه است.
وی تاکید کرد: ما دربرابر هجمه دشمن وظیفه داریم رهبری را تقویت کنیم، تقویت رهبری به معنای چاپلوسی نیست بلکه ما در برابر آن دشمنی ناچاریم رهبر را تایید و حمایت کنیم و در این راستا مجموعه سپاه بازو و مدافع رهبری است.
این مقام مسئول در سپاه ادامه داد: آتش به اختیار روشن است، بگذارید عده ای سوء استفاده کنند، در دوره ای که همه چیز آزاد است و کاری به بهشت و جهنم مردم ندراند و فرهنگ مدیر ندارد رهبر می فرماید مردم! خودتان به فکر خودتان باشید.
دشتی در این رابطه اضافه کرد: سپاه در حد توان نسبت به عملیاتی شدن منویات رهبری اقدام می کند. ولی دولت که صاحب بودجه و دستگاههای مختلف است بایستی بیشتر همت بگمارد.
وی با با اشاره به اینکه فرماشیات رهبر نباید بر زمین بماند تصریح نمود: مدتی است  متاسفانه بعضی مسولین بویژه شخص رئیس جمهور بعضاً در سخنرانی ها به مخالفت با فرمایشات رهبری زبان باز می کنند و این برای نظام مشکل است
 او دراین زمینه خاطرنشان ساخت: اگر قداست رهبری که نظام بر محوریت ایشان  می چرخد از بین رود خطرناک است چرا که در دوره جنگ بسیجی ما براساس فرمایشات مقدس امام و ولایت پذیری به جنگ می رفت و جان خود را فدا می کرد، اگر نفوذ کلام امام در آن زمان کم می شد مردم به جنگ نمی رفتند.
حجت الاسلام دشتی پس از این نشست به دیدار حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیلم رفت و سپس در پایگاه بسیج امام جعفرصادق (ع) مسجد امام خمینی (ره) حضور یافت و از فعالیت های فرهنگی نوجوانان بسیجی سرکشی نمود.
وی پس از آن به سرکشی از آقای احمد خادمی یکی از پیشکسوتان سپاه دیلم و رزمنده دفاع مقدس رفت و هنگام نماز ظهر نیز با حضور در مسجد امام حسین (ع) هدایایی را که از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیلم برای نونهالان قرآنی در رشته حفظ مهیا شده بود به این گروه اهدا نمود.    


ارسال نظرات