مسئول سازمان بسيج سازندگی در گفت و گو با «بسیج»:
سردار غلامی گفت: وحشت بیگانگان از شنیدن نام سپاه به دلیل وفاداری این نیروی مردمی و انقلابی به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار آن است.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
سردار نعمان غلامي مسئول سازمان بسيج سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده است و در دوران دفاع مقدس هم شاهد حضور مردمی در سپاه برای جنگ با رژیم بعث عراق بودیم و کارنامه درخشان سپاه در ایجاد امنیت کشور، بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: می‌توان گفت که بسیج و سپاه علاوه بر ابعاد نظامی، در موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی هم فعال هستند و به فرموده امام خمینی (ره)، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
 
وی ادامه داد: باید بپذیریم که هرجا سپاه مردمی ورود پیدا کرده است، کارها به خوبی انجام گرفته است و باید قدردان این نیروهای انقلابی به‌عنوان ستون‌های جمهوری اسلامی ایران باشیم و از یاد نبریم که دشمن از این نیروی مردمی، وحشت دارد و تا زمانی که اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح ما وجود دارد، دشمن حتی اجازه فکر تجاوز به خاک کشورمان را به خود راه نمی‌دهد.
 
سردار غلامی در پایان خاطرنشان کرد: وحشت بیگانگان از شنیدن نام سپاه به دلیل وفاداری این نیروی مردمی و انقلابی به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار آن است.
ارسال نظرات