معاون فرهنگی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات به انجمن ها و گروه های فرهنگی و هنری، تمام تلاش خود را برای رفع محدودیتهای حوزه فیلم کوتاه شهرستان اشکذر به کار خواهیم گرفت .
کد خبر: ۸۸۸۰۹۳۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

سید خلف حوتی نژاد در حاشیه مراسم اکران فیلم هنرمند شهرستان محمد کاظم دهقانی اشکذری در گفتگو با خبرنگار بسیج اشکذر اظهار داشت: رفع محدودیتهایی که در راستای فعالیتهای فرهنگی و هنری این شهرستان وجود دارد هنگامی میسر خواهد شد که در تمامی حوزه ها شاهد انجمن های فعال فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان این شهرستان باشیم .
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع استعداد یابی و پرورش نیروی خلاق و هنرمند، فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از سال گذشته اقدام به برگزاری کلاس آموزشی و ورک شاب در حوزه تئاتر ، موسیقی ، سینما و هنرهای تجسمی طی هفته و فصل های هنری کرده است که یکی از شهرستان هایی که به طور ویژه در این طرح ها دیده شده شهرستان اشکذراست.
حوتی نژاد خاطر نشان کرد: روستاهای شمسی و ابراهیم آباد دهستان رستاق این شهرستان به عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب در کشور معرفی شده اند به طوری که در سال گذشته روستای شمسی به عنوان روستای برگزیده برگزیده های کشوری در این راستا انتخاب شده است.
وی یاد آور شد: همچنین در این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فعالیتهای دیگری از قبیل برنامه های نقد کتاب ، معرفی و رونمایی از کتاب همچنین برگزاری چندین نمایشگاه کتاب صورت گرفته است .
وی تصریح نمود: شهرستان اشکذر در حوزه شعر و ادبیات با برگزاری شب شعرهای متعدد و نیز همایش شعر مولانا ی به عنوان یکی از شهرستان های فعال استان در این حوزه شناخته شده است.

ارسال نظرات